Ogłoszenie 1

Osoby zakwalifikowane do przyjęcia, podczas potwierdzania woli podjęcia nauki w I LO zobowiązane są dostarczyć komisji rekrutacyjnej w dniach od 21 lipca 2022 (czwartek) do 27 lipca 2021 (środa) komplet dokumentów:

  1. oryginał świadectwa
  2. oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu
  3. podpisane fotografie (2 szt.) oraz przesłać wersję elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Przesyłany plik należy nazwać: Nazwisko_Imię_klasa.jpg (np.: Kowalski_Leon_1a.jpg). W celu uzyskania dobrej jakości zdjęcia na legitymacji, przesłana fotografia winna być w rozdzielczości co najmniej 300dpi i wielkości 400x600pikseli lub większą.
  4. kwestionariusz osobowy ucznia

 

 

Ogłoszenie 2

oboz_integracyjny_2019_modyf_m.jpgI Liceum Ogólnokształcące im Bolesława Prusa w Siedlcach dla nowo przyjętych osób planuje wzorem lat ubiegłych zorganizowanie w formie wyjazdowej we wrześniu 2022r obozu integracyjnego „Obóz sukcesu – Prus bez stresu”.

Rozpoczęcie nauki w prestiżowym liceum to prawdziwe wyzwanie dla ucznia jak i jego rodziców. Bloki przygotowanych zajęć mają służyć wzmacnianiu środowiska wychowawczego szkoły poprzez szybkie poznanie się osób w klasie (od imion po zainteresowania i pasje), wzajemnej akceptacji, szacunku i tolerancji oraz stworzenia odpowiednich warunków do nawiązywania przyjaźni i zdrowych relacji klasowych na żywo, a nie przez komunikatory internetowe.

Obóz zaplanowany jest w dniach 5-7 września i będą się tam odbywać również jednostki lekcyjne objęte podstawą programową. Zakładamy powszechność i udział wszystkich uczniów klas pierwszych.

Wierzymy, że dla wszystkich nowych uczniów będą to niezapomniane chwile z wieloma atrakcjami, które pozwolą się nam dobrze poznać i cieszyć się w przyszłości ze 100% wyników na egzaminie maturalnym

 

Ogłoszenie 3

Każdy uczeń naszej szkoły wypełnia kwestionariusz osobowy ucznia:

Na dwustronicowym formularzu prosimy o podanie:

  • danych osobowych
  • adresu i danych kontaktowych
  • danych dotyczących rodziców / opiekunów
  • informacji o ukończonej szkole podstawowej

oraz zadeklarowanie: (w przypadku wątpliwości co do deklaracji  pomocy udzieli komisja rekrutacyjna)

  • sposobu realizacji nauki religii / etyki
  • uczestniczenia w zajęciach wychowania do życia w rodzinie
  • preferowanego drugiego obowiązkowego języka obcego

Druk kwestionariusza można pobrać u komisji rekrutacyjnej i wypełnić w szkole. Z uwagi na fakt, że wymagane są na nim podpisy ucznia i rodzica - kwestionariusz jest również udostępniany na naszej stronie aby można go było samodzielnie wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć komisji.

Wypełniony kwestionariusz osobowy składamy do 29 lipca 2022 roku.

 

Ogłoszenie 4

Kandydaci zakwalifikowani do I LO, proszeni są o zapoznanie się ze szkolnym zestawem podręczników dostępnym na stronie internetowej szkoły.

Wszyscy uczniowie klas pierwszych proszeni są o wstrzymanie się z zakupem podręczników do języków obcych. Na początku roku szkolnego zostanie wykonany podział na grupy z języka angielskiego oraz przypisanie uczniów do grup innych języków obcych: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, rosyjski (nie zawsze zgodnie z pierwszą preferencją określoną przez ucznia na kwestionariuszu osobowym – decyduje liczba punktów, z jaką uczeń został przyjęty)

Jednocześnie informujemy, że na początku września odbędzie się w naszej szkole kiermasz książki podczas którego można będzie nabyć używane podręczniki od uczniów starszych klas.

 

 

Ogłoszenie 5

Po przyjęciu do szkoły uczeń otrzymuje e-legitymację szkolną w postaci karty, która  jest jednocześnie kluczem dostępu do budynku szkoły oraz mLegitymację, która jest poświadczeniem wgrywanym na telefon w aplikacji mObywatel. mLegitymacje rozdawane są we wrześniu rodzicom na pierwszym spotkaniu. Prosimy o przesłanie fotografii w wersji elektronicznej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Przesyłany plik należy nazwać: Nazwisko_Imię_klasa.jpg (np.: Kowalski_Leon_1a.jpg). W celu uzyskania dobrej jakości zdjęcia na legitymacji, przesłana fotografia winna być w rozdzielczości co najmniej 300dpi.